Jak nakupovat
Zde najdete informace o dodacích lhůtách, způsobech platby i možnostech a cenách dopravy.
Kdy dostanu svou zásilku?
Všechny objednávky se snažíme vyřizovat ihned po obdržení platby nebo objednávky s dobírkou. Konkrétní časy záleží na zvoleném typu platby a dostupnosti zboží.
- platba on-line - zboží skladem odesíláme obvykle ještě týž pracovní den, zboží se statusem "skladem u dodavatele" nebo "na objednání" obvykle do dvou pracovních dnů; tyto objednávky jsou vždy vyřizovány přednostně
- platba převodem - objednávku vyřizujeme ihned po obdržení platby a dopravci ji předáváme tentýž nebo následující pracovní den, zboží se statusem "skladem u dodavatele" nebo "na objednání" odešleme obvykle do dvou pracovních dnů po obdržení platby
- platba dobírkou - zboží skladem odesíláme obvykle tentýž nebo následující pracovní den, zboží se statusem "skladem u dodavatele" nebo "na objednání" obvykle do dvou pracovních dnů.
Máte vše skladem?
Ano, snažíme se většinu produktů mít skladem a postupně doplňujeme a naskladňujeme další produkty. Pouze výrobky označené „na objednávku“ či "na zakázku" objednáváme na základě přání zákazníků. Není v našich silách mít vše skladem.
Všechny produkty jsou tak k dispozici nejdéle do dvou pracovních dnů. Pokud ne, je zákazník ihned informován a má možnost svou objednávku zrušit.
Kolik stojí doprava?
V ceně poštovného je zahrnuto i balné. Pozor, platba dobírkou je zpoplatněna.
- Zásilkovna: 95 Kč (do 5 kg)
- PPL: od 89 Kč
- Příplatek za dobírku: 69-79 Kč (dle dobírkové částky). Dobírku lze využít do částky 3000 Kč.
Jak dlouho to trvá dopravcům?
- Zásilkovna - obvykle do druhého pracovního dne od předání na Z-pointu už si zákazníci objednávku vyzvedávají; informace o cestě zásilky obdržíte jak na e-mail, tak formou SMS na uvedené telefonní číslo
- PPL - u objednávek přijatých a zaplacených do 17:00 v pracovní dny a do 17:00 v neděli a v poslední den volna před pracovním dnem si kurýr vyzvedne zásilku hned následující den ráno a u Vás tak bude do dvou pracovních dnů od objednání.
Co když se mi zboží nelíbí?
Ze zákona máte právo zboží do 14 dnů vrátit. Pošlete ho na adresu sídla e-shopu Nahoďvohoz.cz, peníze Vám poukážeme na účet ihned po obdržení zásilky a kontrole jejího obsahu.
Pokud jste nenašli odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat na info@nahodvohoz.cz.